Söndag!

Hejhej!


I fredags så var man till tandläkarn, ni som undrar vart jag tog vägen;)

I lördags så drog jag och älsklingen till marieberg tillsammans!

Först så gick vi mot bankomaten för att ta ut pengar,
 men när vi var näst först så blev bankomaten "ur funktion"
 och eftersom vi båda har swedbank så kunde vi inte ta ut på den andra...
så vi fick handla direkt på kortet, alltså inte för att det inte spelade ngn roll menmen :)
 Så vi gick runt en stund sen hittade vi en jättesnygg skjorta och en v- ringad t-shirt, den var också jättefin(y)
 Sen gick vi en stund till och hittade en munktröja till älskling
. först höll jag inte med, men sen ändrade jag mig...
han passade faktiskt i den! Jo! jag lovar!:)
 Sen köpte jag leagins och en munktröja jag med:)
 Ni kanske får se den imorn;D
Säg vad ni tycker då!
Sen följde jag med honom hem och käka, satt och myste,
 och han hade på sig den nya munktröja och det var underbart att bara få borra sig in i den och få känna hjärtslagen och höra hans andetag...
men det varade inte länge...var tvungen att ta bussen hem.
 Det var jättekallt ute!

I söndags så gick jag och syrran på julmarken och lite andra affärer på torget, köpte lite julklappar! (y'


Imorn äre skola igen! 





Hare bra!

13/ 8 - 09  


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag älskar dig <3

2009-11-30 @ 10:03:31
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0