Torsdag och Fredag kl: 00:09

Hejsan Kära blogg!

Imorn äre prov i so men jag ska inte göra det...
alltså inte för att jag kan det! Tvärtom!
jag kan det så bra att jag kan nästan allt utantill ! 
Men jag har insett att det blir för krångligt med alla frågor...
jag börjar blanda ihop allt fast jag kan dom rätta svaren...
men ändå skriver jag fel...så jag ska göra det muntligt istället.
Önska mig lycka till(a'

Men nu har jag hittat det rätta settet för JUST mig!
 Och just nu går skolan som på räls! 

Men nu måste jag dra och sussa.
 Jag Hoppas alla ni andra får en underbar helg!

  Slepp sweet dreams everyone! 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag älskar dig mest! <3

2009-11-06 @ 11:06:55
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0