Fredag!

Blogg helg!


Äntligen fredag och jag har redan ätit pizza och nu tjockar ner mig på godis!
Nu ikväll tänkte jag se någon film på voddler, så jag laddade ner voddler men så funkade det inte!!
Någon som kan hjälpa mig på traven?

Idag har jag i alla fall varit i skolan (såklart)
Efter det drog jag till frisan och klippte mig.
Jag gillade det men familjen såg inte ens att jag hade klippt mig...
Aja! Huvudsaken är ju att jag gillart(y)
Åkte sedan till mormor och morfar, ja, eftersom jag hälsar ju sällan på, så då tänkte jag att det var en utmärkt ide! Efter det drog jag hem till syrran och vi städade huset.
Sen åkte vi till stan och köpte godis och chips.
Åkte hem igen och väntade på att pappa och yvve skulle komma hem.
Och så åt vi pizza tillsammans!
Mumsigt, mumsigt!





Det var allt från mig!
Hoppas ni får en bra helg och en mysig kväll!
Kram er Mikaela.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker det är jättebra att du inte dricker om du inte vill. Och tro mig när man ser hur dom som dricker beter sig kommer du känna dig väldigt otöntig:)

Och hoppas håter blev fint!

Kram

2010-02-05 @ 21:01:27
Postat av: Daniel

Jag älskar dig! <3

2010-02-05 @ 21:11:08
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Linus

Hej en fråga hur orkar du göra allt hela tiden??

fusk att du käkat pizza ha en bra dag :D

nörda habbo wtf :D

2010-02-05 @ 21:15:06
URL: http://youtube.com/patrichlidin
Postat av: Billy

Sant, varför ska man dricka bara för man är på fest :O

2010-02-05 @ 22:36:26
Postat av: Julia

Hmm jadu...

Jag tkr det är onödigt med allt drickande. Om man har börjat så kan man inte sluta och då är man oftast inte emot allt drickande. Men om man väntar med det så vet man ju att man har roligare utan. Så varför börja i sån tidig ålder?



Kram kram

2010-02-06 @ 10:02:47
URL: http://sdrberg.blogg.se/
Postat av: ewelina

Eller hur! Man behöver inte dricka för att ha kul, ja menar kolla bara på oss xD

2010-02-08 @ 18:22:23
URL: http://forexplor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0