Onsdag!

Hej bloggen!

Idag var det skolan igen. Satt kvar efter vi hade slutat och pluggade på matten.
Senare vid 4 drog jag hem i snövädret! Brr, vi har snöstorm här!
Men det är bara att tacka och bocka!
Snart är ju våren här...om minst 100år!!
Men i alla fall! När man kom hem blev man tvungen att skotta! Massor med snö på trappan.

Och nu sitter jag här och bloggar.
 Och fryser!!
Just nu önskar man säg en rykande o'boy i ett glas,
 nä inte i en mugg utan i ett glas!
Så det är bara att kommentera om ni har lusten vill säga!

Men nu tänkte jag pyssla lite med bloggen ännu mera!

Massor med kramar er Mikaela!



 Tumme ner just nu: Att sommarlovet är så långt bort...
Nationella prov! ;s Hur många är inte nervösa inför det? Jag kan erkänna, jag är inte superduper nervis men en aning iallafall...


Tumme upp just nu: Snart sportlov!





Kommentarer
Postat av: Thoma :D

NAJS! :D

2010-02-03 @ 20:00:49
Postat av: Billy

Tumme uppppppppppppp för sportlov :D <3

2010-02-03 @ 20:12:06
Postat av: Daniel

hehehehehehe

2010-02-03 @ 22:26:27
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0