Tisdag!

Hej kära blogg och bloggare!


Idag var det nationella i sv och ja...man kan ju aldrig veta hur det går men jag gjorde allt jag kunde!

Efter provet åkte jag och mamma in till sjukhuset för att jag skulle dra ut tänder.
 Haha!
Nu tänker ni säkert i stil med
 "sjukhuset? tandläkarn annars"
Men eftersom jag har haft problem med min kind och allt så får jag extra behandling...
plus att jag har fobi för sprutor(a' hehe,
Jag blev helt nerdrogad! haha.. Sa till mamma som satt i stolen bredvid;
- Mamma? Känner du hur sängen gungar?
-Mamma! Vet du att du har fyra ögon, tre näsor och två munnar?
Sen kom läkarna och hämtade mig.
Haha! Dom var tvungna att hålla i mig.
Sen när jag satt där och dom tog fram alla tångar och sprutor.
Jag bara låg där och orkade inte bry mig och bara blunda..
Sen kände jag nålarna (bedövningen) Ahoo! Det kändes som att nålen gick rakt igenom kinden.
Sen sa hon (läkaren)
- Nu är ena tanden borta
Jag: Jahaopp...då är det bara en kvar och sen försvann jag en kort tid.
Sen när jag var klar sa hon att jag hade varit jätteduktigt och allt det där.
Vet ni vad jag svarade henne?!
hahah!
- Vet du att du har fyra ögon och två munnar?
Hon bara skratta.
Jag: jaja! jag vet, jag är lite borta just nu...
Och sen fick jag vingla tillbaka till sängen och sov i över två timmar((:
Sen drog mammsen och jag och handla!
Så var min dag! 
 
Kram. 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag älskar dig hjärtat

2010-02-09 @ 23:21:48
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Krisztina Csiki

Svar: Ja det kommer vi säkert ha:D Tack;)

2010-02-10 @ 12:04:47
URL: http://kricsi.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Svar: Nej det får det inte :O tacksåmycket :D<3



Din är också jättesnygg ;)<3

Tror det kommer gå bra för dig på delprov C?:)

2010-02-10 @ 20:19:02
URL: http://forexplor.blogg.se/
Postat av: Krisztina Csiki

Svar: Aw tack så mycket ;) Du är också snygg!!

2010-02-11 @ 15:37:45
URL: http://kricsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0