Tisdag!

Hej bloggen!

Ny dag och nya friska andetag

Jaha! Idag var det skola igen!
Imorgon är det äntligen onsdag!
Nyfiken? Då får du vara det ett tag till, för än så säger jag inte.

På Fredag blir det frisan, så man får hoppas på det bästa!(y)

Påtal om frisör...Har det någongång hänt för dig att du har blivit missnöjd när du har varit hos frisörn?
Berätta gärna då!




Och imorn fyller även Marcus år! 18 bast! Grattis till honom!
Glöm inte säga grattis till pappa och hans snälla fru också!
Deras bröllopsdag idag.

Och snart fyller jag själv år;s

Min önskelisa:

En adidas väska
Pengar
En adidas tröja (svart)
Gardiner
Smink
Överkast
Påslakan
Och en stor chokladtårta på bordet!
...

(kommer väl mer önskningar så småningom)





Jag VILL ha sommar nu...

Vem håller med? Kommentera gärna då.


Kommentarer
Postat av: mackan

jaså så det är det i dag fränt gz till dom assså:D å gz till mig med fär jag blir myndig!!!!!!

2010-02-02 @ 20:48:04
Postat av: Daniel

Jag vill också ha sommar......... <3

2010-02-02 @ 22:08:57
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Emelie!

Jag blir alltid missnöjd när jag är hos frisören. Känner mig så ful oftast. Så min syrra klipper mig istället :P

2010-02-03 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0