Lördag!

Hej Bloggen!!

Idag vaknade man vid halv 10 och gick upp och åt frukost.
Försökte få någon med mig till m-berg,
 men Julia skulle på kalas och tillsist
 fick man med sig finaste syrran!(y)
 Vi tog bussen in och gick väll först till gina? 
Där köpte jag jeans, en tre kvartsärm och en "kofta".
Syrran köpte också lite kläder.
 Sen gick vi och köpte mina efter längtade byxor som jag så länge har velat ha!
In på en affär som syrran ville in på.
  Där köpte hon en jättesnygg t-shirt och jag köpte tre saker 
(två armband och ett par örhängen)
Och ja! jag vet! jag har MASSVIS med sådant skräp!
Efter en kvart/halvtimme ringde pappa och kom och hämtade oss.

Kläderna får ni så småningom se!

BTW// Syrran köpte även en ny vinterjacka! En röd(y)

Kramkram!



Syskon, alltid syskon!


Kommentarer
Postat av: Billy

Fett kul ju :D <3

2010-01-11 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0