Tisdag!

Hej på er alla !

Idag har man varit med Julia.S Vi gjorde inte så mycket.
Gick ner på stan och köpte lite godis(:
Gick senare hem till mig i det kalla vackra vädret.
Vi frös verkligen sönder tårna, händer och ben!
Men ej resten av kroppen, för man har ju en superduper bra vinterjacka(:

Imorn äre onsdag...hm, vad ska man hitta på då?
Någon som vill hitta på något?
Annars så ska man nog bara tare lugnt innan skolan börjar igen.
Kanske se på någon bra film? Jag vet inte...

Hoppas att alla får ha en mysig kväll tillsammans med familj och vänner så tackar jag för mig ikväll.



Godnatt!
Kramkram.


Kommentarer
Postat av: Billy

Haha jah kan lätt komma o kolla film wtf :D Jah är i Kumla då (a'



Haha god Natt :*

2010-01-05 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0